Liceum Ogólnokształcące "Twoja-Szkoła" w Rybniku - opinie

Wszystko o życiu rybnickich szkół i uczelni. Nie wiesz jaką szkołę wybrać? Poproś tutaj o pomoc.

Moderator: Moderator

Liceum Ogólnokształcące "Twoja-Szkoła" w Rybniku - opinie

Postprzez Justyna_rybnik Pn, 21 lip 2014, 06:17

Hej :) Co sądzicie na temat LO "Twoja Szkoła" w Rybniku? z góry dziękuje za odpowiedzi ;)
Justyna_rybnik

Re: Liceum Ogólnokształcące "Twoja-Szkoła" w Rybniku - opinie

Postprzez rybnicka36 Pn, 21 lip 2014, 15:59

Polecam z czystym sumieniem. Super kadra i atmosfera. Trzeba wyjątkowo nie chcieć, żeby nie skończyć. Zdawałam z Nimi maturę 3 lata temu i poszło nie źle. Jeżeli szukasz dobrej szkoły dla dorosłych to właśnie "Twoja szkoła", albo "Żak" tam robiłam technika i jestem bardzo zadowolona.
rybnicka36

Postprzez marek6076 Pn, 21 lip 2014, 17:31

Ja również polecam Twoją Szkołę :) Jestem uczniem tego liceum - atmosfera sympatyczna, zjazdy weekendowe :) Z nauczycielami można dogadać się. Za naukę nic nie płacę - nic tylko korzystać z możliwości zdobycia wykształcenia średniego! :) A potem może skuszę się na ich Policealkę - podobno Technik administracji jest super prowadzony :)
marek6076

Postprzez jojo Pn, 21 lip 2014, 19:55

marek6076 i po się zarejestrowałeś żeby głupie uśmieszki i komentarz wstawić? :mrgreen:
jojo

Postprzez moderator Pn, 21 lip 2014, 20:11

Witam,

Wątek jak się patrzy do kosza, poczekam do jutra, niech pani "pytająca" się chociaż pojawi i poczyta(bo się nie pojawiła od postawienia pytania), te pozytywne opinie i kosz...

Pozdrawiam
Moderator
moderator

Postprzez Justyna_rybnik Wt, 22 lip 2014, 06:26

Moderatorze jestem, jestem ;) śledzę opinie - na razie są dwie ... ale pozytywne. Może ktoś jeszcze się wypowie na temat LO Twoja Szkoła? Po moim urlopie chcę wybrać odpowiednią szkołę - jestem osobą mega zapracowaną i nie mam czasu osobiście odwiedzać wszystkich rybnickich szkół (aby uzyskać informacji na ich temat)- a wiadomo nie chcę wybierać "kota w worku"