Gdzie uczyć się angielskiego?

Wszystko o życiu rybnickich szkół i uczelni. Nie wiesz jaką szkołę wybrać? Poproś tutaj o pomoc.

Moderator: Moderator

Gdzie uczyć się angielskiego?

Postprzez triss Wt, 31 lip 2012, 10:32

Czy możecie polecić jakaś szkołę językową albo kursy z języka angielskiego? Sprawdzeni korepetytorzy?
Chcę się dokształcić w tym kierunku i chciałabym dobrze trafić.
triss

Re: Gdzie uczyć się angielskiego?

Postprzez majunia Wt, 31 lip 2012, 11:59

Wybierz szkołę, w której są Native Speakers.
Nie wiem na jakim poziomie jest Twój angielski teraz, ale jesli chcesz się szybko nauczyć mówić, to właśnie najlepiej tylko z rodowitym anglikiem. On nie umie po polsku, co wymusza na Tobie myślenie o tym co mówisz i szybciej i łatwiej zapamiętujesz. Niestety nie podpowiem Ci konkretnej szkoły, bo ja jestem samoukiem, a kiedyś chodziłam do Albionu tylko po papierek.
majunia

Postprzez drozdaxxx Pt, 5 kwi 2013, 17:04

A jakieś tanie sposoby na naukę angielskiego? W tym roku kończę naukę tego języka na uczelni, a że student biedny, szuka jakiejś taniej alternatywy :) Może są jakieś refundowane kursy?
drozdaxxx

Postprzez adamb N, 7 kwi 2013, 11:10

Co do kursów: myślałeś o internetowym ?
adamb

Postprzez Afordancja N, 7 kwi 2013, 11:20

drozdaxxx napisał(a):A jakieś tanie sposoby na naukę angielskiego? W tym roku kończę naukę tego języka na uczelni, a że student biedny, szuka jakiejś taniej alternatywy :) Może są jakieś refundowane kursy?

Nie wiem jak teraz, ale lata tamu był (dalej jest, ale nie wiem jak funkcjonuje) taki chat z mikrofonem, paltalk (teraz pewnie więcej tego jest) i były tam roomy, m.in. były roomy gdzie ludzie (anglojezyczni) uczyli angielskiego, w określonych godzinach, niektórzy nawet mieli swoje strony z zadaniami do ćwiczeń. Było to darmowe, a co najważniejsze, można było mówić, a nie tylko pisać.
(Żale się:P ) Streszczenie walki o pół bańki opis
Afordancja

Postprzez mineralna Pn, 8 kwi 2013, 09:06